Назва статті

ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОТОКІВ У ГІБРИДНОМУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Номер віснику

22

DOI:

10.36994/2707-4110-2019-1-22-06

Автори

Скулиш М. А., к. т. н., КПІ імені Ігоря Сікорського, Київ, Україна. skulysh@gmail.com

Ключові слова

5G, LTE, SDN, NFV, гібридний телекомунікаційний сервіс, гібридне телекомунікаційне середовище

Анотація

У статті наведено архітектуру обслуговування потоків у гібридному телекомунікаційному середовищі, яка забезпечить гнучкість та масштабованість обчислювальних ресурсів телекомунікаційної мережі. Гібрид¬ні рішення для систем обслуговування телекомунікацій з використанням хмар¬них технологій за рахунок вдосконаленої багатошарової архітектури телекомунікаційної системи та взаємодії між підсистемами різних рівнів дозвололить контролювати процес обслуговування, а саме розподіл службових потоків, розподіл інформаційних потоків, а також обчислювальних ресурсів візлів обслуговування та телекомунікаційних ресурсів каналів зв’язку. Ефективність виконання функцій керування залежить від організації об-чис¬лювального процесу для даних функцій. Отже є необхідність організувати обчислювальний процес для наборів мережевих функцій, таких як контролер радіо, транспортної мережі, або контролер ядра мережі, або контролер маршрутизатора на границі локальної мережі оператора зв’язку, який пропонується віртуалізовати, це будь який мережевий елемент, який є керованим та його можна представити відповідно до даної концепції на функції передачі даних та функції керування елементом. Запропоновано модель керування інфраструктурою NFV, яка враховує особливості розташування дата центрів обслуговування, а також топологічної структури потоків гібридних телекомунікаційних сервісів, які поступають на обслуговування у дата центри, дозволяє забезпечити гнучке керування інформаційно-телекомунікаційною системою, організованою із застосуванням хмарних обчислень. Розроблена архітектура локальної мережі оператора мобільного зв’язку дозволяє оцінити переваги та вузькі місця віртуалізації мережевих функцій, та визначити особливості забезпечення показників якості обслуговування у гетерогенному телекомунікаційному середовищі.

PDF version