НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ІНКЛЮЗИВНОГО ТИПУ
Ключові слова:
інклюзія, інклюзивне навчання, студенти з особливими освітніми потребами, заклад вищої освіти інклюзивного типу, супровід навчання осіб з особливими освітніми потребамиАнотація
У статті досліджена відмінність між організацією навчання студентів з особливими освітніми потребами у закладах вищої освіти спеціального, класичного, інтегрованого та інклюзивного типу. Визначено та проаналізовано організаційні заходи, які необхідно запровадити закладу вищої освіти інклюзивного типу. Приділена увага питанню організації супроводу навчання студентів з особливими освітніми потребами у закладах вищої освіти інклюзивного типу. Представлено узагальнений досвід організації навчання студентів з особливими освітніми потребами у закладах вищої освіти Європейського Союзу.
Опубліковано
2021-09-15
Як цитувати
Давиденко, Г. (2021). НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ІНКЛЮЗИВНОГО ТИПУ. Вісник Університету «Україна» Серія Інформатика, обчислювальна техніка та кібернетика, 1(22). вилучено із https://visn-it.uu.edu.ua/index.php/visn-icct/article/view/19
Номер
Розділ
Статті