АЛГОРИТМ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ КЕРОВАНИХ СОЦІАЛЬНИХ ВПЛИВІВ У ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ
Ключові слова:
Інфокомунікаційні платформи, цільовий рекламний контент, керовані соціальні впливи, стратегії реалізації електронного урядуванняАнотація
Для упровадження всіх трьох рівнів профілювання цільової
аудиторії для інфокомунікаційних комплексів доставки ключових повідомлень у платформах електронного урядування можливе застосування систем фіксації метаінформації з використанням DPI-технологій. Алгоритми і узагальнені стратегії здійснення керованих соціальних впливів розробляються авторами цієї публікації.
У цій роботі коротко розглянуто загальну постановку завдання реалізації стратегії керованих соціальних впливів у інформаційному просторі на основі гібридних інфокомунікаційних платформ. Подано графо-алгоритмічний опис інформаційних операцій, пов’язаних як із цільовим розповсюдженням заданого інформаційного контенту, так і зі збором даних щодо реакційних змін уподобань тих чи інших груп користувачів у відповідних соціально-інформаційних середовищах. Виконано класифікацію типів профілювання користувачів цифрових послуг у інформаційному просторі, що може бути практично корисною при розвитку систем електронного урядування на основі сучасних ІКТ-засобів. Подано коротку характеристику процесу профілювання для створення цільової аудиторії з метою проведення зазначених інформаційних операцій на основі інфокомунікаційних платформ, які функціонують у відкритому інтернет-просторі. Авторам видається ефективним перехід до гібридних хмарних інфокомунікаційних технологій для реалізування процесів, які розглянуті в статті. Необхідність уваги держави до порушених у цій роботі питань є безсумнівною, оскільки вигоди від активної взаємодії із соціумом полягають не лише у проведенні тих чи інших інформаційних кампаній, але її наслідком, по суті, є досягнення вершини процесу інформатизації суспільства у постіндустріальну епоху, що безпосередньо сприятиме укріпленню єдиної монолітної нації.